دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خدمات ماشین لباس شویی سامسونگ در تهران

۲۳۳ بازديد

روز نظافت وشستوشو است، شما رنگ لباس ها را جدا می کنید ،بعد تا جایی که جا دارد داخل ماشین لباس میریزید ، مواد شوینده و سپس دکمه ی استارت را می زنید. و میبینید هیچ اتفاقی نیافتاد.

ناگهان می بینید که آن ماشینی که روی آن حساب باز کرده بودید، دیگر از کار افتاده . سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران توسط تیم آی پی امداد انجام می شود.در حقیقت یکی از بزرگترین کشفیات تاریخ است و وقتی خراب میشود، دیگر بدون آن نمی توان ادامه داد.چه کسی دوست دارد لباسهایش را ببرد به خشکشویی و در مورد اینکه لباسهای خصوصی اش را بخواهد در یک ماشین لباسشویی غریبه بریزد و روی چه چرخه ای شسته بشود.

پس انتخاب باخودتان است . به تعمیرکار زنگ بزنید، یا خودتان مشکل را حل کنید.از آنجاییکه ماشین لباسشویی کارهای زیادی می کند، عیب یابی آن از تعمیرش سخت تر خواهد بود. برای لوازم خانگی، این وسیله ی پیچیده – با چرخه های زمانبندی خاص،موتور، که آب را بازمی کند، لگن داخلی را می چرخاند، آب را تخلیه می کند ، و دمای آب را کنترل می کند.

نکته:خیلی از ماشین لباسشوییهای جدید، امکانات عیب شناسی دارند که کد خطا را نشان می دهد.

مراقب باشید: قبل از اینکه بخواهید هر کاری با ماشین لباسشویی انجام دهید، ببینید که آن از برق کشیده  باشید. شلنگ آب را جدا کنید.

ولی عیب یابی و تشخیص مشکل اگر خودتان هم بخواهید انجام بدهید ، امکان پذیر است.فقط کمی حوصله به خرج بدهید و مفاهیم پایه ای ماشین لباسشویی را بدانید. در این پست به شما می گوییم که چگونه ماشین لباسشویی را تعمیر کنید و راه حل های سریع برای تعمیربرخی ایرادات ماشین لباسشویی رابیان می کنیم.
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.