سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

خدمات ماشین لباسشویی آاگ در تهران

۲۱۰ بازديد

خدمات ماشین لباسشویی آاگ در تهران

1- اگر ماشین لباسشویی تخلیه نکرد می تواند از  پمپ تخلیه باشد که معمولا یکی از مشکلات اصلی پمپ ها اینست که صدایی غیر معمول از حالت اولیه می دهد و یا می تواند شیلنگ لباسشویی هم شده باشد و باعث آن می شود که آب به خوبی تخلیه نشود.

2- اگر ماشین لباسشویی بعد از آب گیری کار نکند می تواند از المنت باشد. اگر المنت کار نکند بعد از آب گیری احتیاج به گرم کردن آب می باشد که اگر المنت ماشین لباسشویی خراب شود ماشین لباس شویی کار میکند و ثابت می ماند و لازم است که تکنیسین تعمیرات لباسشویی در محل حضور یابد.

3- اگر ماشین لباسشویی بعد از آبگیری و بعد از گرم کردن آب کار نکرد می تواند از موتور باشد که قادر به چپ و راست زدن دیگ نمی باشد.

4- اگر بعد از اتمام کار درب ماشین لباسشویی قفل شود و باز نشود، یعنی لباس ها در داخل لباسشویی گیر کرده که در بعضی از لباسشویی ها در قسمت پایین کنار دریچه پمپ تخلیه یک ضامن می باشد که می توان در مواقع ضروری  شمان را کشیده و درب را باز کرد و لباس ها را تخلیه کرد تا تکنیسین تعمیرات در محل حاضر شود و رفع عیب کند.

5- اگر لباسشویی آب بیش از حد و یا کمتر از حد معمول آبگیری کند، اشکال در قسمت هیدروستات ماشین لباسشویی می باشد. کار اصلی  هیدروستات تنظیم سطح آب می باشد که در لباسشویی ها مقدار آب لازم در دیگ توسط هیدروستات انجام میگیرد.
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی AEG آاگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.